egehannannesi1 tubaclkd bende hamileyim 22+1 olduk hep erkek hissediyordum erkek cinsiyeti 20 haftalıken öğrendim bende şimdi demeleri erken küçük
egehannannesi1 tubaclkd çalıştığım için iş yerindeki arkadaşlar çok meraklı olucan öğrenmek istemedim açıkçası eşimin ailesi hep merak ediyordu ilk çocuk olduğu için ne çıkarsa diyorduk eşimle 🤣🤣