Negna- ben 18 gibi düşündüm ama genel 17-18-19unda oluruz heralde. Bu ay o kadar çok şey denedimki bütün tuşlara bastım resmen ama benim tsh-prolaktin sıkıntım var onun içinde ilaç kullanıyorum inşallah bu ay değerlerim dğzelmiştir. Proceive-f takviye, omega 3, ve her gün propolis-bal-polen karışımı kullandım. Her gün çiğ kuruyemiş tükettim. Yumurtlamayı gördüğümde havuç suyu içtim ertesi gün çatlamayı gördüm. Çatlamadan sonra her gün muz avokado yemeye çalıştım. Bi de benim demir depom sınırın altına düşmüş onun için takviye kullandım. Anlayacağın her şeyi denedim 🙈😅😅🤣