Kızlar 2 hafta önce domuz gribi oldum. Doktorumun onayıyla serum fizyolojik ve parol serum aldım. 1 hafta kadar rapor alıp yatıp dinlendim. Tam iyileştim, evet bitti derken bugün sabah başlayan ishal elimin ayağımın dermanını kesti. 5 litreye yakın su içmişimdir sıvı kaybım olmasın diye. Muz yedim. Etki etmedi. Bugün toplamda 12-13 kez tuvalete gitmişimdir. Afedersiniz köpüklü ve yeşil renkli. Gündüz sadece ishal vardı ama şimdi ateş ve halsizlik de eklendi. Ateşim 38.5. Gece geç oldu doktoruma da danışamam. Şimdi ılık bir duş alıp parol içeceğim. Yarın tabi ki danışacağım doktoruma ama aranızda böyle bir salgına yakalanıp izlediği yolu anlatacak biri var mı?