1 ay önce düşük yaptım ve düşük kanaması regl olarak sayarsak reglim gecikeli 10 gün oldu ve hamilelik testi yaptığımda test pozitif çıktı. Sonrasında hastaneye beta hcg ölçümü için gittiğimde 7 Ocak da 209 olan değer 9 Ocak da 224 oldu artış çok değil. İstenilen artışı karşılamıyor bile sizin başınıza böyle bir olay geldi mi ?