Alt karnım o kadar sinir bozucu ki pijamayla gezmek istiyorum orayı görmemek için sezaryen olduğu için mi,benim vücuduma mı özel orası kaldı yoksa henüz 6 kilom kaldığı için mi orası öyle bilmiyorum hep kalıcak mı bilen var mı teşekkür ederim.şiş bir genital bölge gibi duruyor pantolonda