Esum48 Kizlar 5 ay once dogum yaotim yeni adet oldum ama o kadar yogunki afedersiniz ped degistriirken bile yere damliyor cok kanamam var hic boyle olmazdi ve asiri agrim var bu normal mi ? Ilk adet boyle mi oluyor ?
Ebruaras04 Esum48 bende 4 ay sonra olmuştum evet yoğundu ki yatağım bile batmıştı ve her ay yoğun olurdum 1 yaşa kadar ama ağrım olmamıştı sıcak tutun kendinizi
Ebruaras04 Esum48 hatta her olduğumda artık yatağa altıma ekstra kaç kat katlayıp çarşaf seriyordum 😂
Esum48 Ebruaras04 valla benim dogumdan kalan hasta bezlerim var onu takip yatcam ya 😂 gunduzden beri kac alt degistirdigimi sayamadim ya dogumdan donra normla galibam bi de bugun doktora gittim ultrasonla bakti dikisine filan bakalim dedi her sey normal dedi ekstrem bisey olsa gorurdu heralde ya demi😂 ben aliskin degilim boyle yogun kanamaya 😂😂