Nurellaaaaaaa1212 Kızlar selam hikayemi bilen bilir 24 haftalık bir kaybım var triploidi teşhisi alarak kalp durması sonucu. Geçen ayın 1inde normal doğum ile kaybettim bebeğimi. Doktor 1 sene ara vermemi söyledi başka bir doktora gittiğimde rahim toparlanmıs normal doğum yapmışsın beklemene gerek yok dedi. Dün regl oldum reglm bittiğinde eşimle ortak kararımız denemek istiyoruz ama yine sağlıksız olur korkusu var (dış gebelik kimyasal vs). Bu şekilde hemen hamile kalıp sağlıklı ilerleyeneniniz varsa hikayelerinizin gücüne ihtiyacım var
Eda42_ Nurellaaaaaaa1212 Canım ben yaşamadım ileri gebelik ama boş gebelikte bile doktor en az 3 ay dikkat edin diyor rahîm iyice toparlansin diye size de en fazla 2 ay olsa iyi olur inşallah Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin amin 🤲🏻🤲🏻
Pinarkorkmazer Nurellaaaaaaa1212 ben bebeğimi kaybettim otuz gün lohusaydım sonra korunmadım ve hemen bebeğim oldu şimdi 27 haftalık hamileyim gayet sağlıklı. Tabiki de tavsiye olarak demiyorumm sadece yaşadığımı anlatıyorum yani ben 19 mayısta doğum yaptım 30 Haziran son adet tarihimdi 28 temmuzda hamile olduğumu öğrendim sadece bir kere regl oldum
nurssmom Nurellaaaaaaa1212 bazı dr. Lar çok uzun ara vermesini söylüyor bazıları en az 3 ay diyor bazıları gerek yok diyor. Sen içine sineni yap kesinlikle. Ben ilk düşükten sonra korunmuştum 1 ay ikinciye kürtaj oldum hiç korunmadım ama hamilede kalmadım. Bazı drlar hamile oldugunun yarısı kadar korun diyor
Nurellaaaaaaa1212 Eda42_ evet kuzum doğru da insan istiyor işte içindeki boşluğu doldurmak. Kızardım hep böyle sabredemeyenlere ben de onlardan oldum
FtmaGlr Konunuzla alakalı hiç bilgim yok ama doktor size anlatmış, eşinizde onaylamış bence deneyin derim geleceği varsa sağlıklı bir şekilde gelir zaten. Siz kötü düşünceleri unutmaya çalışın pozitif olun hep 🙏🏻🌸
Eda42_ Nurellaaaaaaa1212 Doğru kararı süreci siz bilirsiniz psikolojik olarak beden olarak Allah’ım bir daha yaşatmasın kimseye de sana da hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin inşallah istediğin zaman hayırlısı olsun amin amin 🤲🏻🤲🏻
Nurellaaaaaaa1212 Pinarkorkmazer c Pinarkorkmazer canım biz de eşimin çok istekli olmasından dolayı bir kere korunmadık o da tutmadı regl oldum şimdi önümüzdeki ay denemek istiyoruz
Nurellaaaaaaa1212 nurssmom doğumumu yaptıran doktoruma uzun yıllardır giderim ilk kızımın da takibini ve doğumunu yaptırdı kürtaj yapmadı küçük bir parçayı cımbızla aldı o yüzden rahmin müsait olduğunu ama benim biraz pimpirikli olduğumu bildiği için psikolojik olarak 1 sene korun dedi ama bana cok uzun geldi bu süre cok uzun diyince tamam 6 ay korun dedi. Başka doktora gittim o da gerek olmadığını yumurtlamamın bile olduğunu söyledi kafam cok karıstı
Nurellaaaaaaa1212 Eda42_ amin canım benim rabbim isteyen herkese nasip etsin üç ayların yüzü suyu hütmetine ❤️