Kızımda valizi bile açamamış boydan bir sabahlık giyebilmiştim hastaneden de onunla çıktım ağustos ortasında gece çıkmıştım pandemiden dolayı şimdiki sorum elbise gecelik ve pijama takımı bir arkadaşım hem elbise hem pantolonlu beyaz takım verdi bende üstüm batarsa kan falan olursa diye düşündüm acaba koyu renk bi elbise lohusa ile pantolonlu pijama almalımıyım yoksa tek beyaz elbise doğumun hemen sonrası için yeterli olur mu fotoğraf çekmek için falan beyazda olsun deyince arkadaşım kendi 6 ay önce alıp 1 kez gitmiş verdi sağolsun sizler nasıl düşünüyorsunuz