Buyseee Merhaba kızlar 34+1 olduk bugün bebeğim iri olduğu için zorunlu sezeryan olacağım ama son günlerde ölüm ve doğum korkusu sardı fazlasıyla psikolojik çöküşe geçtim bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz bunu nasıl aşacağım
Busra333 Buyseee Ben de 33 teyim erken doğum riski var bebeğim de gelişim geriliği var aynı korku yaşıyorum bir de ikinci hamileliğim sizin ilk mi?
zeynosileannis Buyseee Düşünme lütfen herkes doğum yapıyor bebeğine kavuşacaksın bundan dhaa güzel ne olabilir. İyi düşününce herşey daha kolay oluyor
Blueeberryy Buyseee daha önce ameliyat olmadin sanirim bende burun estetiği yaptirirken cok korkuyodum anestezi falan ama sezaryen yarim saat sürüyo korkma bebegine kavuscaksin ona odaklan baska bisey dusunme😍
HM10 Sanırım normal ben de aynı haftadayım ve aynı korku endişeleri yaşıyorum inşallah her sey güzel sağlıkla ilerler bizim için 🥹
Dugme2 Busra333 ben 25 haftaligim şimdiden korkuyorum ikinci dogum olcak başıma gelecekleri bildiğimden
Busra333 Dugme2 peki sizin de Sezaryan mıydı? Ne yalan söyleyeyim ben de çok korkuyorum ilkten yaşadığım için. İlk hamileliğimde çok korku yoktu heyecan vardı daha çok çünkü süreci bilmiyordum🥹
Dugme2 Busra333 ben ilk kızımı normal yaptim ama tabi bu belli değil daha o daha çok korku veriyor ama Allah hepimizin yardımcısı olsun