ela_celik Çok komik gelebilir dostlar.. hastane çantasında zıbın koyarken yenidoğan mı koymalıyım (50cm) yoksa 0-3 mu koymalıyım sizce ? Yenidoğanlar çok minik sanki
seyma0661 ela_celik bence ikisinden de birer tane koyun hemşireye yenidoğan verin şuan anlamıyoruz ama ilk doğduklarında gerçekten minicik oluyorlar 🥹🥹🥹
Gokturkmom_ ela_celik Minik dediğiniz takımlar içinde oğlum küçücük kalmıştı 😅😅Onlar bile büyük geldi
Ebruaras04 ela_celik yenidoğan koyun gerçekten onlar bile büyük geliyor ben doğumda iç zıbın varya onlardan vermiştim göbek bağına değmiyor diye daha kullanışlı yedek olarak yine zıbın koyabilirsiniz tabi
Deletedmom_121 Ben 0-3 aylık olandan aldım ama büyük sanki bilemedim 😑 diğeri de dediğin gibi çok minik geldi banada
babyandmomy__ Gokturkmom_ biz gözümüzde büyütüyoruz galiba 😂 Boyu ve kilosu kaçtı yenidoğan takım için
Gokturkmom_ babyandmomy__ 49cm 2900 ,1aylık olduk hala giyiyor takımları 🌝 İlk zamanlar bide sürekli bacaklarını içeri çekiyorlar hala anne karnında gibi o yüzden de ekstra büyük gözüküyor takımlar