Kızlar sürekli bağırsak atakları yaşıyorum bir hafta kabızlık çekiyorum diğer hafta sancılı ishal oluyorum benimle aynı durumda olan var mı , doktoruma başvurduğumda ishalsem serum yapıyor kabızsam da sıvı beslenmen gerekiyor diyo napıcam bilemiyorum