Htcbyttt Kızlar 5 hafta 6 günlük hamileyim ve şuan hafif pembe akıntım var neyden kaynaklı olabilir korkmalımıyım
esrasavas Htcbyttt merhaba canım yerleşme kanaması olabilir doktorun ile iletişime geç en doğru bilgiyi o verir
minikbebegim06 Htcbyttt gebelikte hiçbir kanama ve lekelenme doktor muayene edip aksini söyleyene kadar normal değildir ve risk olarak görülür kadın doğum acile gidin baksınlar muhtemelen düşük önleyici vs ilaçlar vereceklerdir
Htcbyttt Ya bende yerleşme diye düşündüm ama korktum ya dedim biraz bekleyeyim eğer artma falan olursa hemen gideyim hastaneye beklemeden gitmelimiyim sizce