Mystar93 Kızlar en son 12 aralıkta regl oldum iki gün öncede hamile olduğumu öğrendim hgc değerim şuan 220 falan. Sizce kese ne zaman gözükür?
Mamacitaa95 Mystar93 beni sağlık ocağı 3 binlerde olunca kese için kadın doğuma yönlendirdi ben ilk 5+2 de gittim keseyi gördüm daha erken gitmeye gerek yok bence
nurdaneg0716 Mystar93 ben 7 haftalıkken gitmiştim ama geç döllenmeydi mesela kalp atışı yoktu iki hafta sonra bidaha gittim kalp atışı ve bebek de oluşmuştu herkeste farklı oluyor bence
hasret6161 Mystar93 canım benimde 12 aralık son adet tarihim fakat benimki tüp bebek.6 ocak da gebeliği 65.8 değeriyle öğrendim. 8 ocak yani dün 153 oldu değer.Doktor keseyi görmek icin 18-20 ocak arası gelmelisin dedi.
minikelebek_ Mystar93 ay birebir aynıyız benim son adet tarihi 12 Aralık bugünde hcg değerime bakıldı 230 du sanırım,doktor bana 29 Ocak haftası gibi gel dedi
Mystar93 minikelebek_ yaaa ne güzel şuan gördüm mesajı :) biz keseyi gördük çok şükür kalp atışınıda dinledik dün
beyzanurslgn Mystar93 benim son adet tarihim 10 aralık cuma günü kan verdim 823 çıktı yarın tekrardan vericem🤲🏻♥️