user__ezgi ozgeozz evet bazi odalar daha buyuk suit olmamasina ragmen ama o anki musaitlige gore degisiyormus tabii denk gelen oda. suit oda isterseniz 3000₺ fiyat farki varmis
user__ezgi Aydangrbz sezaryen mi yoksa normal mi? ben kendime geldigim gibi unutmamis olursam yazarim size😅
nununundunyasi user__ezgi siz gene detaylı sorun isterseniz bant kullanmayacaginizi bu şekilde yapanların çok olduğunu vs belki prosedür de değişmiş olabilir 31 Ekim’de doğum yaptım ben bir de eski çalışanları olduğum için de ses etmemiş olabilirler
Ardennnnn ozgeozz canım yeni gördüm paket içerisinde kapı süsü limonata yada şerbet doğum fotoğrafları veriyolar CD halinde ve USB atiyolar… Anne için 10 muayene 2li 3lu ve 4lu tarama testleri ama 4lu tarama sadece kanda çünkü koskoca hastane 4 lu tarama yok 😒 bebeğin doğduktan sonra 1 aylık kontrolleri anne şeker yüklemesi var daha hatırlamıyorum☺️ yani bunları çıkardığında en başından alırsan eğer ortalama şuan
Dlryldz user__ezgi merhaba tekrardan, egepol hastanedeki dr’ların doğum ücreti 61 bin olmuş. Doktor dışarıdansa 34 bin tl hastane alıyormuş sizin dr ücretiniz belli oldu mu?🙏🏻
user__ezgi Dlryldz evet doktorum kendisi icin 50 bin istedi. total ucret 84 bin oldu yani😔egepolden baska bir doktorla görüstum onunla devam edicem mecbur
Dlryldz daenerys merhaba belli oldu mu doğum ücretiniz? Dışarıdandı sanırım doktorunuz kaç tl ye egepole geliyor? 🙏🏻
withmerii Doktorum dışarıdan, fiyatı 25 bin tl oldu. Ödemeyi 37. Haftada alıyor. Çok ilgili, her zaman bi telefon uzağınızda ve muayenelerinden de memnunum. Egepolle anlaşmalı. Doğumuma az kaldı, heyecanla bekliyoruz
withmerii Dlryldz Ayşe İnmez, çok ilgili bi doktordur kendisi. Muayeneleri gayet detaylıdır. Bebeğinizi 10-15 dakika arası inceler muayene eder sizi bilgilendirir.
Yprk35 Dlryldz merhaba benim.doktorumda serife hanım. Fiyat konusunda bilginiz oldu mu biraz gec bir mesaj oldu ama ☺️