Kızlar selam, özel hastane takipliyim. Özel sağlık sigortam yılını doldurmadığı için hamilelik kontrollerinde ücretli muayene oluyorum. Sigortacım, öss kapsamında geri ödeme alabilmem için benden detaylı fatuea dökümü istedi. Ancak hastane muhasebesi asla bunu vermiyor. Muayene harici tüm tahlil vb ödemeleri Özel hastane hizmetleri olarak tek faturada veriyor ve bunu detaylı faturasını alamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmam gerekli bunu alabilmek için?