Sahra25 korkmanız gerektiren bir şey yok ki. Hamileliğinizin son haftalarında hafta da iki defa ultrasona gireceksiniz ve sağlık ocağında ultrason yok diye biliyorum. Genel olarak kilonuzu, tansiyonunuzu, tahlillerinizi ve aşınızı kontrol ediyor. Anneye gereksiz hiç bir aşı yapılmıyor. Ben tatonoz aşısı olmamıştım bir doz yeterli demişti. Sonrasında tekrar çağırdığın da emzirme eğitimi verdi. Genel olarak doğumdan sonra kendime nasıl bakım yapmam gerektiğini, hangi aralıklar ile hastaneye gidip kontrol olmam gerektiğini bebeğe aşı yaptıracaksan kaçıncı aylarda olacağını hepsini anlattı ve bunları yazan kağıt verdi. Bebeğin ile ilgili zorlandığın bir şey olduğunda rahatlıkla gelebilirsin dedi. Ben şahsen kendimi daha iyi hissettim. Gebe okuluna gittiğim halde bildiklerimi tekrarlamak bile çok iyi oldu. Bazen her şeyi bildiğimizi sanıp hiç bir şey bilmediğimizi anlayabiliyoruz.