minikoglum canım gözün aydın şimdi gördüm Doğum yaptığını bizde 2 gün kaldık seni emzirme için çağırdılar mı? Beni akşamları emzirmem için yoğun bakıma aldılar sonrada doktorum çıkarırlar o zaman dedi çok şükür 2 gün sonra çıktık rabbim inşallah şifa versin tez zamanda çıksın meleğin ordan