Seyma258 Brgmde tek boğazımda sıkıntı var 2 gün burun akıntım oldu geçti balgam vs de yok kuru öksürük iki kere gittim kbbye alerjik dediler antibiyotik de ilaç da veremeyiz dediler bana
Seyma258 seyma0661 evet ya dikiş vs olur öksürük sıkıntı yaratır falan diye aşırı korkuyorum. Amin inşallah çok teşekkür ederim🥹🥹🙏🏻🙏🏻
Parilti007 Seyma258 keçiboynuzu akciğerleri temizliyor o yüzden fayda ediyormuş deneyin mutlaka ben çok faydasını görüyorum
Nr5335 Seyma258 süt ama sade süt değil bir aktardan hatmi çiçeği alın tomurcuk halde olucak yarım bardak sütü kaynatın kaynadıkdan sonra 5 veya 6 tane hatmi çiçeğinden koyun sonra 1 dk daha kaynatıp altını kapatın o şekilde ılı aya bırakın ılıyınca için fazla değil sadece yarım bardak ama günde 2 kere olacak şekilde
Seyma258 Nr5335 hatmi çiçeği vardı internetten araştırınca gebelikte kullanılmamalı diye görünce içmedim🥲
Sbrn78 Seyma258 canım sağlıkla gelsin bebeğin 🌼 doğumdan sonra geçmesse kendini toparladığın zaman göğüs hastalıklarına git 3 hafta ciddi bir süre ihmal etme
asenat-63 Seyma258 bendede geçmek bilmiyordu en son buhara başvurdum ve gerçekten 2 günde rahatladım öksürüğüm azaldı deneyin
Seyma258 Şuraya benim gibi olanlar için not düşeyim kbb doktoru viral olduğu için sadece flurend gargara verdi. Kadın doğum doktorum da bisolnatur ve prospan kullanabilirsin ama önceliğin bisolnatur olsun dedi. Yine siz doktorunuza mutlaka danışın Allah hepimizin kucağına sağ Salim almayı nasip etsin yavrularımızı😌☺️
baharalper Seyma258 benim de şuan sizin gibi krizlerim oluyor asla geçmiyor dakikalarca öksürüyorum kusturuyor o derece, karnıma sancılar girmeye başladı, hastanede sadece parol serum verdiler öksürüğe bir şey yapamayız dediler, bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum ben de bilginiz var mı
Yogurtlupilav Seyma258 doktor antibiyotik vermedi mi 🧐 bende 32 deyim, öksürüğüm ciğere indi diye verdi üstelik kortizona da başladım. Karnımda acı hissediyordum öksürdüğümde, sizde de olıyorsa kesinlikle başka bir doktora gitmenizi tavsiye ederim.