Mrvemr3449 Kızlar bu haftada bebişiniz kaç kiloydu şu an aynı haftada olanlar yazın anneler. Ya da o haftayı geçen annişler o haftadayken bebişiniz kaç kiloydu
Beyza_12 Mrvemr3449 ben 28+4 te gitmiştim en son 1700 Gr 42 cm demişti ☺️ haftaya cumartesi kontrolüm var 32+5 e denk geliyor bakalım kaç olmuş çok merak ediyorum
hnurcelebi Mrvemr3449 1600 gram çıktı. Sınırdaymış gelişimi 🙁 gebelik şekerinden beslenmediğini düşünüyorum çok üzülüyorum bu duruma
Mrvemr3449 Gizem1992 Allah bağışlasın benim bir haftada o kadar olurmu acaba 🥰 bende bugün gittim 1.700 gram dedi doktor
Gizem1992 Mrvemr3449 bilmiyorum ki bir hafta da 200 gram alıyo herhalde öyle biliyorum ben. Beslenmene dikkat ediyor musun ben her gün 2 haşlanmış yumurta 1 muz, 2 günde bir akşam yatmadan kocaman bardak süt içiyorum bebeğe güzel kilo aldırıyor
Ozgenurr1234 Mrvemr3449 bendede aynı şekilde bir hafta önde gidiyor normalde 31+4 ama ultrasyon 32+4 dedi kilosu 1850 çıktı ama doktor biraz bebeğe kilo aldıracak şeylere ağırlık ver dedi moralim bozuldu
Betul_ksa42 Canım 32+1 şu an haftam 1400 kusur dedi doktor dün gelişim geriliği var dedi inşallah benimkinin de kilosu artar 🥹
Gizem1992 Betul_ksa42 beslenmene dikkat ediyor musun cnm yukarıda yazdım onları yaparsın inşallah kilosu artar 😌
Mervepoyrazzz Betul_ksa42 aynen benimde öyle dedi 35+5 günlük ama bakınca tarihle uyuşmuyor 31 haftalık gibi duruyor kilosıçu 1900 gr dedi ne yapacağım hiç bilmiyorum
Betul_ksa42 Gizem1992 evet aslında ediyorum ama fazla fazla mı yemem gerek ki öbür oğlum 3kilo 80 gram doğmuştu gayet iyiydi ama bunda neden böyle oldu anlayamadım maalesef
Gizem1992 Betul_ksa42 her bebegın gelişimi farklıdır bence sağlığı yerinde olsun önemli olan da o aslında