Halvaci Pamm doktorda oyle dedi ama bakalım ya 😏 normal doğum çok istiyorum 4 kilo olursa normal doğum sıkıntılı olurmus
nisannis GamzeTopluKk bende de çatı basık dedi canım ve bizim çocugun kafa da kiloda önde 3gün sonra benim de sezeryan olucak. zor olur normal dedi korktum bende ya 🙁
GamzeTopluKk nisannis son aşamaya gelmişken insan korkuyor canım elde değil, sağlıkla gelsinler miniklerimiz, sezeryan a dönme ihtimali de var deyince iki acıyı çekmek mantıklı gelmedi , hem çocuk da strese girmemiş olur