Nuray1905 Kızlar ilk muayenenize gittiniz mi karından ultrasonda kalp atışı duyuluyor mu? 🌸 aynı hafta olduğumuz var mı merak ettim. Ben yarın gideceğim çok heyecanlıyım.
Esssssin Nuray1905 karindan duymadı tok ve tuvalete sıkışık olmam gerekiyormuş alttan bakınca göründü ama
Begonvil15 Nuray1905 sata göre yarın 6+6 yım ve ilk kez muayene ve ultrasona gireceğim 🌸 sadece aklımda şu soru var yarın idrara sıkışık mı olmalıyım yoksa tam tersi mi acaba ☺️
etuerk Nuray1905 7+5 bugün ilk kez gittik ve alttan gördü hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk şükür
GamzeN23 Bende 7+2 günlüğüm, 6+2de ikinci kontrolüme gittim ve çok şükür kalbini dinledim🙏🏼 Allah herkese nasip etsin inşaAllah ❤️
azra52 6+1 de keseyi gördük bugün tam 7 haftalikken kalp atışını duyduk ❤️ sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏
etuerk Nuray1905 görürdü ama ilk haftada her zamana alttan bakar doktorum ilk gebelikte de öyle yapmıştı
Nuray1905 Kızlar ben şimdi gittim geldim karından gördü fakat 3 hafta sonra tekrar çağırdı sanırım kalp atışını o zaman duyacağız normal mi? 6+5 dedi
Accountant Nuray1905 evet karından ultrason herkesin süreci farklı olabilir kimisi 7 de duyar belki aletten alete bile fark vardır gerilme duyarsın elbet