melosunbebikosu Aramızda Samsun’da yaşayan ya da samsunlu anne var mı acaba? Neler yapıyorsunuz? Hangi doktora takiplisinizzz 🌸
eda23536 melosunbebikosu samsunda oturmuyorum ama samsunda takipliyim amasyadan geliyorum🥲 medical park nagihan yılmaz
Avcero Ben 🙂↔️ henüz doktora karar veremedim. medicana Bülent sürücü ve Bah Halil İbrahim dinler e dönüşümlü gidiyorum . Fakat ikisi de içine sinmedi . Liv Hospital doktor Sami beye görüneceğim bir de
melosunbebikosu Avcero ben de medicalpark Tolga Şişliye gidiyorum. Başından beri ona takipliyim. Seher hanım var Liv de onada iyi diyorlar
eda23536 melosunbebikosu 3 hafta önce doğum yaptım 27 haftalık malesef 🥹 bebeğim küvezde 🙏🏻🤲🏻 siz kaç haftalıksınız 😍
melosunbebikosu eda23536 sizi şimdi hatırladım serklajlıydınız dimi ☺️ sağlıkla kuvözden çıkmak nasip olsun inşallah Allahım kavuştursun sizi 🥰 şimdi nasıl peki hangi hastanede serklajı kim yapmıştı süreciniz nasıl ilerledi? Ben de 28 haftalığım serklajlıyım yatarak geçiyor günlerim genelde
eda23536 melosunbebikosu medical parktayız oranın küvözünde, serklajım da orda oldu nagihan hoca yapmıştı onda takipliydim en başından beri 🥰 inşAllah siz zamanında kucağınıza alırsın çünkü böylesi çok zor🥹🤲🏻🤲🏻
melosunbebikosu eda23536 inşallah teşekkür ederim 🥰 bu süreçte nelere dikkat ettiniz peki enfeksiyondan kaynaklı mı erkek geldi bebişiniz yoksa bir sorun mu oldu? Serklaj acil serklaj mıydı yatarak mı geçti hep
melosunbebikosu Basakbayav Merhabalar. Benim sağlık sigortam olduğu için bilemiyorum ama 200-2500 vardır diye düşünüyorum doğum paketinin de 50 bin tl olduğunu duymuştum yinede net bilgiler değil tabi bunlar