Bi kaç aydır gebelik düşünmeye başlamıştık daha yolun basındayız diye çok önemsemedim ama bi ay şiddetli karın ağrısı ve mide bulantısı şikayeti ile kadın doğuma gittim, kendisi bana kistim olduğunu ve patladığını rahmimin kendini temizlediğini söyledi gebelik düşünebilirsin diyerek multivitamin ve duphaston verdi gönderdi. Bugün başka bi hekime gittiğimde ise kistimin olduğu gibi durduğunu bu şekilde gebelik zor olmasına sebep olduğunu ilk önce kisti temizlemesi gerektiğini söyledi. Yine duphaston ve Yasmin diye bi ilaç verdi 2 adet dönemi kadar korun öyle gel dedi. 2 senelik evliyim 1 senedir bu illet kist ile uğraşıyorum ve her bir doktorun bir şey demesinden o kadar sıkıldım ki.. üstelik gebelik istiyorken sürecim şu an uzamış oldu moralim çok bozuk …