Yasdervse ![](https://mutluresim.com/images/2025/01/09/12YIUF.png. Gecen hafta gittiğimde kese bu sekildeydi yarın tekrar gıdecegım ama çok korkuyorum .resimde yolksac gören varmı ben sankı görüyor gibiyim yada görmek istediğim içinmi bilmiyorum .yarın bebek görünürmü acaba
Sahra25 Yasdervse kese küçük canım 6+3 e göre yarın baya büyümüş olur bidelk haftalarda geriden gelebiliyor bi baksın ona göre bizide bilgilendir yaz buraya
Yasdervse gozde91 evet cnm gittim şükürler olsun ki bebişi gördüm rabbim isteyen herkeze nasip etsin aminnn
gozde91 Yasdervse oh çok şükür ya benimde kesem böyle çarşamba günü gideceğim heyecanla bekliyorum ☺️ ekstra bişe yaptınız mı peki o arada desteklemek için