momtobe__ her gebelikte doktorlar riskleri sıralıyor bende ilk gittiğimde beta 1400 lerdeydi kese görünmedi boş gebelik olabilir 2 gün sonra kan ver bir daha bakalım dediler 40.saatte tekrar kan verdim 2755 olmuştu ve tekrar vajinal ultrasonla bakıldı ve kese göründü bebek icin 2 hafta daha bekledim ve öyle göründü. Stres yapmayın sırasıyla kesede bebekte görünür doktorlar her ihtimali söylemek zorundalar