Bebesoil’den 3 yıl önce tereddüt ederek aldık ama baskılarında asla akma çıkma olmadı Dijital organik baskı olduğu için ve kalitesi muazzam hala oğluşumun dolabında saklıyoruz, şimdi nasipse 2. Çocuğuma yaptırıyorum ve her yerde de belirteceğim sırf orayı duyurabilmek için burayı açtım, çünkü satıcının ilgisini her şeyden önde görüyorum. Herkese de tavsiyemdir kesinlikle yaptırın pişman olmazsınız olursanız yorumum burada, yanıt olarak yazarsınız :)