Canim sana bisi diyim gectigimiz ay 22 tane test yaptim evde 17 si pozitif verdi sevicten havalera uctum kan testine gittim 0.200 cikti ayni gece regl oldum bidaha eve o testleri sokmama karari aldim piyasadaki tum testler bu sekilde gercekten hamile olanlar pozitif gördüğünde yaniltmadi diyor ama burda ve cevremde o kadar benle ayni durumu yasayan varki o testlere asla guvenme ve kafani bulandirma regle bikac gun kala kan ver sabredemiyorsan ama sakin sunlara para vermeyin