Ftm-07 Kızlar doktorum ayaklarının altına yastık koy yat dedi ama nasıl yatacağım bi akıl verin 32 haftalığım düz yatıp mı koycağım ?
61Hanife Ftm-07 neden ki ağrımı var yoksa düz uzatamadigindanmi Bende uzanamadığı için ya minder koyuyorum dizlerimin altınla düz yatiyorum yada emzirme yastığını ay gibi bacağımın arasına koyuyorum sabaha kadar cikmiyo