aycatutall6121 Ya kozlar 36 haftalığız sol tarafımda bebek kasılıyor sem sert oluyor öyle olduğu yer Okadar belli ki tepe gibi oluyor göbeğimin o kısmı bu normal bişey mi
Mavi_rella aycatutall6121 aynısı bende de oluyor 34 haftalığım bende benim karnımın ortasında veya sağında solunda oluyor çok yorulduğum zaman. Dinlenince geçiyor ama. Sizinde öyleyse dinlenince geçiyorsa bir sorun olmaz diye düşünüyorum. Zaten artık son haftalar 🥰
Gunduzanne aycatutall6121 bende de oluyo sanırım geriliyo biyerlerden tutup itikliyo kendini çünkü son haftalarımız yerleri dar kendileri de büyüdüler çok normal
Jasmine2426 aycatutall6121 39 olucak bende de oluyor böyle oldukça sancı çıkıyor nst de zaten şuan benim sürekli oluyor
reyhan_t aycatutall6121 ben de 36 haftayım bayadir oluyor yalancı kasılmalarmış. Düzenli aralıklarla olmuyorsa sorun yok demişti doktorum
aycatutall6121 Mavi_rella evet son haftalar inşallah sağ Salim kucağımıza alırız öyle kasılıyor sert oluyor ki yani bu kasılmalar inşallah bebişlere zarar vermiyordur
Mavi_rella aycatutall6121 böyle kafasını taa böğrüme dayıyor yarabbim delircem yicem kafasını yemin ederim zaten ayakları aşağıda 10 dk da bir tuvalete de yolluyor sağolsun hiç eksikliğini hissetmiyorum 😂😂😂🥰🥰😍
Kader-e Ben 35. Haftadayım bende de oluyor ama bunun internette yalancı sancı olduğunu okumuştum. Rahim kendini doğuma hazırladığı için oluyormuş normalmiş yani
Mavi_rella yeni_anne2 yaaa maşallah maşallah rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin sizin minnakda benim kızım gibi demek 😂😂😋😋🤗
mervemom24 aycatutall6121 normal canım yalancı sancı kasılmalar oluyo bende de oluyo 30 haftalığım şuan arada bi olup gidiyo rahim kendini doğuma hazırlıyormuş
Gunduzanne aycatutall6121 ouyy topaç olcak yani yerim ben onu ele avuca gelsin rahat giydirir yıkarsın ❤️