Benimde 2 cm iki haftadır en son cuma günü planladık doğumu önce fitil verdiler 4 cm acilmam oluştu dayanamadım ben epidural takdirdim o da etkisi iki saat sürdü 6 cm acilmam oluştu daha sonrası dehşetti benim için acilmam yavaş ilerledi sancılarım çok fenaydı yalvardım hocaya tekrar epidural verin diye en son 7 cm tekrar verdiler ama dozu düşüktü bı saat bile rahatlatmadi daha sonra bı yandan pilates hareketleri bı yandan suni sancı verdiler perişan oldum 10 cm acilmam olduğunda bile bu sefer çocuk yukarda kaldı inmedi tam birde onun sancılarını çektim doğumi nasıl yaptım hatırlamıyorum bile çok kötü bı doğum hikayesi oldu benim için dilerim kimsa aynısını yaşamaz