Merhaba ben aynı durumu 12. Haftada normal poliklinik muayenesinde yaşadım. Benim bebeğimin de ensesinde 7mm ödem tıbbi terimle kistik higroma teşhis edildi. 13. Haftada cvs testi yapıldı, genetik hastalıktan şüphelenildiği için. 2,5 hafta sonra sonuçlar temiz geldi ancak ödem devam ediyordu ve 15 mm ulaşmıştı. 20. Haftada cvs testinde bazı şeylere bakılmadığı için “ noonan sendromu” gibi , amniyosentez yapıldı. Şimdi onun sonuçlarını bekliyoruz. Ödem şu an 12 mm ancak bir genetik sorun olmadığında, çoğu kişide ödem kayboluyor ya da gerileme çok daha fazla oluyormuş. 22. Haftada detaylı ultrasona girdim, çocukta ödem devam etmekle birlikte, doktor karnındaki şişlikten şüphelendi, genetik olmasa da metabolik bir hastalık olabilir dedi, onun dışında bebekte bir sorun yok, gelişimi haftasıyla uyumlu, bu zamana kadar ödemle ilgili bir çok deneyim okudum, çoğu gebede kaybolmuş, bazılarında 20, bazılarında 30 bazılarında doğuma kadar geçmiş ödem.