Aylık ödeme alabiliyorsunuz ben aylık alıyorum. Doğumdan önce ödeme yapılmıyor. Doğum raporunuzu da muhasebeye ulaştırıyorlar iş veren onaylıyor önce doğumdan önceyi kapsayan kısmın parası yatıyor. Bana ikinci çocuğum olduğu için 857 tl emzirme parası, 15 bin tl de analık parası yattı. Bi sonraki ay para gecikince muhasebe ile görüştüm iş veren aylık ya da rapor bitimi diye onay veriyormuş. Aylık ödeme şeklinde istedim geçen ay 14 bin küsür yattı bu ayin sonunda da geri kalan kısım yatacak