Slvgkc75 Kızlar sabahtan beri ağrı var uzandigimda sağa sola donemiyorum ayağı kalktığımda da yuruyemiyorum 😒 sizce neden ?
smsmzyc Slvgkc75 Ben genelde gün içinde yürüyüş yaptığımda oluyor son haftalarda bebek baskı yaptığı için oluyormuş.
Mervengin34 Ben 28 haftadan beri o sancilari cekiyorum. Cati agrisi diyor doktor. Ama siz yinede bi gosterin suan 32. haftami doldurdum