sevimmm16 Gzmom henüz yumurtlama olmamış bende ovuladyon testini dikkate alarak gebe kaldım yumurtlama olduğu gün çok koyu oluyor iki çizgi de
Gzmom sevimmm16 yok yok biliyorum olmadığını ama koyulaşmaya doğru gidiyomu aynımı hep ona emin olamadım da ondan attım canım
Sarimmsi @Gzmom bence koyulaşma var canım ya. ama diğerleri de senin koyu cıkmıs benimkine göre benimkiler daha silikti
Gzmom Sarimmsi bugün biraz koyu geldi ama bende aynı gibide geldi emin olamadım işte saha beş gün olsu regl biteli zaten hemen beklemiyorum dört beş gün sonragı gösteriyor takvimde ama bakalım