Veraamoms İlk doğumunda Sezeryan oldum Sütüm üçüncü gün geldi ve hemen arttı İlk geldiği zaman sonrasında hızlı bir şekilde arttı. İkinci doğumu 20 bir gün önce yaptım sütüm dördüncü gün geldi ama damla damla geldi tamamen sütüm geliyor demem onuncu günü buldu. Yani peki kaçıncı doğumla olduğunun alakası yok bence Üstelik ilk bebeğin prematüreydı emzirirmedim ve yanımda yoktu Çok stresliydim hem de erken geldi. Bu bebeğin zamanında doğdu Planlı doğum oldu stresim de yoktu bebeğim memeyi de tuttu ama sütüm gelmedi mesela