Esraa00 Seymaaa05 evet bebeğim bende öyle hissettim hatta gaz falandır dedim doktorum bebek dedi🥲🥰😍özellikle sırt üstü uzandığımda hissediyorum arada
sevimmm16 Seymaaa05 bence o hareket o haftalarda bende öyle hissediyordum ama gaz olduğunu flan düşünmüştüm anlayamamıştım ileriki haftada aynı hislerin daha güçlüsünü hissedince farkına vardım🥰
Turuncukadin Seymaaa05 ben şu an biraz daha fazla hissediyorum 20. Hafta bitiyor. İnsan hissetmek istiyor gerçekten ilk gebeliğim benim de