Lucky her gittiğimde ölçüyor uzunluk gayet iyi erken doğum riskin yok diyor. En son 29. Haftada gittim her şey yolundaydı da tabi bu rahim ağzı her an uzayıp kısalabilen bir şey olduğu için korkuyor insan gene de. Başka bir belirti var mıydı peki sende ağrıdan başka ve rahim ağzı kısalığı tespiti ne zaman kondu