Yumurta geliştirmek için ilk iğnemi az önce vurdum. Hamileyken (düşükle sonuçlandı) oksapar kullanıyordum alışığım diye tahmin etmiştim. Yok anacım kalem gibi iğne olunca kocaman (puregon) elim ayağım boşaldı tansiyonum düştü korkudan at gibi kesme şeker sıkıştırdım ağzıma sjsjsjahha🥲ama korkmaya gerek yokmuş pek acıtmadı, inşallah su gibi geçer sürecim ve bu yolda olan herkesin süreci😍