Kızlar 29haftayı yarıladık sayılır artık az kaldı şeker testimde temiz çıktı çok şükür ama doktor suyun biraz fazla takipte kalalım erken doğum olabilir dedi başına gelen var mı su fazlalığı nelere yol açıyor yada su fazlalığından dolayı erken doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız