GunesMerve23 Kızlar 16 haftalık gebeyim 16 ya girince kasıklarıma sancı batma gibi bişey oluyo saniyelik ara sıra idrarda bulaniklik birde sırt üstü uzaninca ağrı oluyo nedeni ne olabilir
Ebrubyy GunesMerve23 merhaba Bnm de tam 16. haftada başladı sırt ağrısı ve kız ağrısı şu an hala ara ara ağrıyor 18. hafta oldum ama duyduğuma göre rahim genişliyor Bebek’te büyüyor diyorlar yukarı çıkıyormuş bebek o yüzdenkasık da ağrı oluyormus
biizaaa Ben de bugün 15 haftalık oldum birkaç gündür bende de var özellikle banyoya girdiğimde batmalar oluyor sırt üstü ağrıyı ben de yaşıyorum bence normal bebek iyice büyüyor ve vücudumuz ona yer açıyor