EsoMom_ anlıyorum seni bende kendimi zor tutuyorum inan elimde test olsa bende bekleyemez meraktan yapardım ama geçen aylarda hep böyle yaptığım için evde dağ gibi negatif test birikince aralıktaki regl dan sonra tüm testleri çöpe attım siparişte etmedim gidip eczanedende alamam zaten yakın bir tane eczane var orasıda akraba. Elimde test olmadığı için sabrediyorum inan yoksa şimdiye çoktaan yapmıştım 😑 yarın ya da ertesi gün sipariş ederim o gelene kadar da bi 3-4 gün geçer adete çok az kalır böylelikle doğru zamanda yapmış olurum negatif çıksa da en azından tek bir test negatif çıkmış olur. Her ay 4-5 negatif testle boğuşmak çok zordu çünkü 🥺