Ben kontrol e gidiyordum memnun kalmadım, ultrason ları çok kötü kilo boy ölçümü bilr yapamıyordu, doktora sordum burda doğumu önerirmisiniz diye.
Bana dediği 2. Sınıf hastane burası. Riskin olur ani birşey olur başka hastanay3 sevk ediyorlar.
Bi tanıdık ordq yaptı. Onu bağcılar araştırma ya sevk ettiler.
Bilmiyorum üç 4 defa gittim bıraktım. Sevmedim.