Bu markayı hiç bilmiyorum. Ama bn treval sistem bebek arabasına tövbe ettim. Oğlumda almıştım. Ki öylr dandik falan değildi ozamanın en iyisini almıştım. Lanet ettim. Tek başıma biyere gidemedm. Çocuk büyüdükçe sığamadı. Şimdi hamileyim normal bebek arabaskndan aldım. Tabi biraz iyisini aldkm yine ama normal aldım. Parça parça hiç uğraşamam