Bugün 7. Gün ameliyat olalı dünden beri pedim tertemiz ne akıntı ne bişey kesildi kanama sanırım zaten doğumdan beri az az geliyordu kahverengileşmişti şuan o da gelmiyor ekstra kan sulandırıcı iğne kullanıyorum internetten araştırdığımda kan sulandırıcı iğne kullanırken daha fazla kanama olması gerekir diyor korkmuyorum değil neden birden kesildi acaba