Aytac_Guven Doğum Yapalı 5ay oldu ama şimdi yazmak ıstedım.. Öncelikle çok doğum hikâyeleri okumustum.Bazen çok korktum bazen ağladım ama hep bende yaparım dedim sezeryan hıc düşünmedim hep kendimi normal doğuma odakladım zor ama güzel olucagını biliyordum hıc korkmanıza gerek yok tabii ki zorlu tarafları oldu ama çok şükür geçti o günler şuan ikinciye hamıleyım)))39hafta 4gunlukken hastaneye gittim kontrole bebeğin hareketlerini his etmıyordum bide o gün şansına yanlış polıknıge almısım gebelerde bakmıyor hemen acıle yönlendirdiler orda baktılar bebek gayet ıyı eğer his etmıyorsan satışını verıcez dedi ilk kabullenmek istemedim ama sonrada bısey olursa bızlık bısey yok dediler.o gün gıtmedım alttan baktılar açıklık sancı yok normal odaya alındım bekledim bu arada gezıyorum bol bol refakatcıda annemdı sonra beni aldılar suni sancı odasına neysekı tek kısılıkdı ilk gün fitil koydular o arada ebe annemle gorusdurdu sancılar ara sıra geliyordu doktor uyuda yarın büyük gün dedi yok uyuyamama dedim ayakta gezdim o gün sadece 3 santim açıklık olustu ikinci gün suni sancı verdiler ilk bısey his etmedim ama ondan sonra sancılar tavan yapıyor tabbıı ben durum uyum bağırıyor beni alın diye dogurmayacam diye bağırıyorum bağırırken altıma CIS yaptım zann ettim ayağa kalktım nstye çıkardım ağlıyorum yatak battı diye o arada ebem geldi bos ver kız işleri ne temizlerler diyip yatırdılar ağrılar atrttıkca doktoru çağırıyorum oda geliyor sağolsun bakıyor en son doktor geldi kızdı suyunu bosaltmasınız dedi suyla kan geldi sancım daha da fazlastı yarım saat sonra 3 ıkınmada oğlum kucagımdaydı dıkıslerım 30yakındı ama yürüyordum bebeğine kendim baktım çok şükür büyüdü bile tosunum Allah herkese kolay doğumlar nasıp etsin canlar hıc normalden korkmayın ben becerdım sizde yaparsınız ballar her şeyin bı zorlu tarafı oluyor
Kubractnzt Aytac_Guven Sağlıkla büyütün inşallah hayırlı evlat olsun sizin için inşallah 😌 şunu anlamadım 5 ay oldu Doğum yapalı şimdi tekrar hamileyim demişşin 😯 Daha diğeri küçük 2. Çok erken olmamıs mı acaba ben mi yanlış anladım🤢
SimaTuranAslankaya Aytac_Guven kendim isteğimle suni sancı istesem kabul ederler mi acaba bilginiz var mı?
Ceylanim Aytac_Guven hayirli oksun2 saglikla buyutun 5 aylik bebek 2. gebelik alalh yardim etsin oglum 5.5 yasinda son haftalarım ve aktif is yapamiyorum her ueri. agriyor rabbim yardimcin olsun isnlalh
Zbuse SimaTuranAslankaya ben kendi istegimle 40+3 ile suni sanci ile dogum yapicam 4 gun sonra tabi o zamana kadar gelmezse🤗
Selin123 SimaTuranAslankaya bence istemeyin eğer kendi sancınız olmazsa sezeryan ile doğum yapın sunu sancıyı bn tavsiye etmiyorum
Kubractnzt Aytac_Guven tabi ki kıyılmaz Elhamdulillah buna da yanlış anlamayın hani kötü bir niyetle yazmadım onu Sene ile ayı mı karıştırdım ki diye şey ettim ☺️ Bu bebeğinizide sağ Salim dünyaya getirirsiniz inşallah 🥰 ilk bebeğiniz kaç kg doğdu 😌
SimaTuranAslankaya Aytac_Guven teşekkürler canm 39.haftada isteyeceğim denicem şansımı cok zorlanıyorum umarım kabul eder bebişin hayırlı olsun rabbim saglkla büyümeyi nasip etsin
Glenyldz SimaTuranAslankaya 39+1 im bende pazratesi doktorumla görüşcem suni sancı alcam carsamba günğm doluyo beklemekte istemiyom
SimaTuranAslankaya Glenyldz bununla ilgili başlık actım ama yazan olmadı kendi istegimizle 39da suniyi kabul ederler mi?Beklemek gercekten zor ne olcagı blli değil