Bunları elbette biliyorum hamile olmadan önce hep ne sacmaliklar bunlara değil doktorlara inanırım derdim niye böyle efsaneler var vs vs.. ama bazen hamileliğin getirdiği hormonlardan dolayı yüksek kaygı yaşıyorum . İlk defa hamilelik yaşıyorum ve ilk defa başıma geldi haliyle bazen durup dersin bu dediğinde mantık var mi ama öyle şeyler yaşıyorsun ki etraftan duyduğunu aniden mantikli buluyorsun ! Acaba bebeğimi kaybedecek miyim ve zarar mi veriyorum endişesi . Sadece korkuyorum ve iyi olmasını istiyorum . Verilen cevaplar için sagolun . 🌸