Hanımlar 20 haftalık gebeyim. Dünden beri bebişimiz hareketi yavaşladı daha zaten cok erken tebrübeli anneler bılırler tabıı kı ama baya sert hıssederdım ama dunden berı yavas yavas dokunmaya başladı çikolata yesemde yemek yesemde solumada yatıyorum normal midir? Bu haftalar da düzensiz olması