Reyhan07 Selam arkadaşlar son adet tarihim 5 Aralık 4 gün reglim gecikti beta hcg 17.2 çıktı düşük değil mi sizce böyle düşük olupta gebeliği sağlıklı olan varmı regli gecikip
Buseeeee66 minikbebegim06 aynı verdim ama aynı saat değildi arada 3 saat falan vardı 48 değilde 45 saat de tekrarladım