Merhabalar. Devlette de yaptırabilirsiniz. Normalde devletin şsrtları önce 2 aşılama yapar ama bu sizin için geöerli olmayacaktır büyük ihtimal direk tüp bebeğe başlarlar. Ama her şehirde pgt uygulanmıyor onu araştırmanız lazım. Devlette de ücret ödüyorsunuz ama özeldeki gibi değil.
Önce sizin yumurtalarınızı büyütmek için adetin 2. Veya 3. Günü çağırıyolar ipne başlatıyolar. Her gün kullanıyosunuz. İlk etapta 1 hafta sonrası veya 10 gün sonra kontrole çağırıp yumurta boyutlarınıza bakılıyor. Daha sonra yumurta boyutumuza göre 2 güne bir 3 güne bir veya her gün çağırıyolar. Yeterli olgunluğa geldiğinde size çatlatma iğnesi veriyolar saatini söylüyorlar o saatte iğnenizi oluyosunuz. Genellikle 48 saat sonrada sizi hastaneye yumurta toplamaya çağırıyorlar. Anestezi altında yumurtalarınız toplanıyor. Eşinizde o esnada sperm veriyor. Gün içinde taburcu oluyosunuz. Sonra sizi bilgilendiriyolar kaç yumurta toplandı vs. Ertesi gün döllenen sayısını veriyolar. Daha sonra 5. Güne gelene kadar sizi bilgi veriyolar. 5. Güne gelen embryolarnzdan parça alınıp donduyolar ve genetiğe gönderiyorlar. Sonuçlar 3 hafta ila 4 hafta arasında değişiyor. Sağlıkı gelen embryo için size transfer günü ayarlanıyor.