zeynephkn07 Kızlar göğüs hassasiyeti okey onu anlıyorum ve yaşıyorum ama göğüs ucundaki sızlama neyin nesi ya çok hissettiriyor kendini yaşayan var mı aranızda
Parinas zeynephkn07 bende de bi oğlan bi kız var bende yaşamadım. Şimdi de gebeyim yine yaşamadım. Emzirme döneminde oluyor ama hamilelikte duymadım hiç. Yine kan akışının hızlanmasıyla ilgili olabilir bilemedim
Sdanur1 zeynephkn07 16 haftaligiz 2 gündür gogus ucunda inanılmaz hassasiyet yaşıyorum sızlıyor resmen dus aldım masaj yaptım bugün rahatim
Uykusuzan @“zeynephkn07” benimde çok ağrır sızlardı dokunmaya korkardım ilk zamanlar sonra geçti şimdi ikinci gebeliğim bunda yasamadim
zeynephkn07 @Sdanur1 bende 16 haftalığım tamamen aynı durumdayım normal demek ki süt hormonlarındansa 🥲